пʼятницю, 4 грудня 2020 р.

«Організація охорони здоров’я»

Шановні організатори охорони здоров’я, до Вашої уваги пропонуємо списки літератури «Організація охорони здоров’я» за 2020 рік. Літературу з цих списків можна отримати за адресою: місто Луцьк, вул. Степана Бандери, 5, відділ наукової медичної літератури Волинської ДОУНБ імені Олени Пчілки.

Державна політика у сфері охорони здоров’я спрямовується на підвищення рівня здоров’я, поліпшення якості життя і збереження генофонду народу України. Управління в галузі охорони здоров’я має бути максимально спрощене і наближене до його об’єктів – закладів охорони здоров’я. Основним принципом функціонування сфери охорони здоров’я в Україні є забезпечення ефективної роботи медичних установ.

http://ounb.lutsk.ua/organizatsia.html


Немає коментарів:

Дописати коментар