вівторок, 20 червня 2023 р.

Бібліовелнес: "Вітаміни - щит здоров'я"

Сучасній людині, щоб прожити довго, зберігаючи при цьому здоров’я, необхідні вітаміни. Вітаміни — невидиме джерело енергії, здоров’я і життєвих сил. Їх дефіцит може спричинити низку важких наслідків. Вітаміни тісно пов’язані з усіма органами. Якщо не вистачає хоча б одного з них, може дати збій весь «організм». Вітаміни є складовою частиною нашого здоров’я. 20 червня 2023 року працівниками відділу наукової медичної літератури було проведено бібліовелнес «Вітаміни – щит здоров’я» в рамках «Школи здорового способу життя». Користувачам Луцького територіального центру соціального обслуговування нагадали, які вітаміни потрібні нашому організму для покращення імунітету і в яких продуктах вони є. Розповіли про збалансоване харчування, вживання необхідних речовин для здоров’я та гарного самопочуття.

Немає коментарів:

Дописати коментар